De nieuwe Medgemak app

Beste patient,

Goed nieuws, de nieuwe MedGemak app staat live! De app staat in de App store en Google Play Store klaar onder de naam Medgemakt+. Er zijn verbeteringen doorgevoerd op het gebied van gebruiksvriendelijkheid en toegankelijkheid.

Uitleg over de nieuwe app MedGemak vindt u hier.



Verandering in de bereikbaarheid van onze praktijk

Vanaf 01 juli zal onze praktijk vanaf 12 uur bereikbaar zijn via een terugbelverzoek en via Mijngezondheid.net. Vanaf 8 tot 12 uur in de ochtend zijn wij zoals u gewend bent telefonisch te bereiken, wel krijgt u als 5e, 6e, 7e en 8e beller de optie om een terugbelverzoek te plaatsen zodat u niet langer hoeft te wachten totdat u geholpen wordt. Uiteraard heeft u ook de keuze om te blijven wachten.

Hieronder zal worden uitgelegd hoe het werkt;

Terugbelverzoek

Als u na 12u met onze praktijk belt krijgt u een bandje te horen. U kiest optie nummer 6 om een terugbelverzoek te plaatsen, vervolgens spreekt u een voicemail in met uw naam, geboortedatum en de reden dat u teruggebeld wilt worden. Daarna heeft u de mogelijkheid om een keuze te maken wanneer u teruggebeld wilt worden, er zijn meerdere tijdsblokken beschikbaar. U wordt dan door de assistente teruggebeld in het door u aangegeven tijdsblok.

Mijngezondheid.net

Als u middels uw digiD inlogt op mijngezondheid.net komt u op uw patiƫntenportaal. Hier heeft u allerlei mogelijkheden tot het regelen van uw gezondheidszaken.

Wist u dat u via de website mijngezondheid.net online een vraag kunt stellen aan ons middels een e-consult, een afspraak kunt inplannen bij een zorgverlener, medicatie kunt herhalen en uw eigen dossier in kunt zien?

Via deze link vindt u hierover meer informatie en nadere uitleg.


Uiteraard zijn wij de gehele dag door wel gewoon bereikbaar voor spoedgevallen.